معرفی جدیدترین تلویزیون های روز ۲۰۱۷

در این پست به معرفی جدیدترین تلویزیون های ۲۰۱۷ سونیالجی و سامسونگ – پاناسونیک – هایسنس – شارپ و شیائومی میپردازیم .

تلویزیون ها هر ساله با یک سری خصوصیات ظاهری و امکاناتی متفاوت وارد بازار میشوند و با مدل های جدیدی وارد بازار میشوند . امسال نیز به عنوان سال ۲۰۱۷ شرکت های ابر قدرت تولید کننده تلویزیون . مدل های بسیار زیبا و حرفه ای رو برای عرضه به بازار آماده کرده اند که در زیر به معرفی تلویزیون های ۲۰۱۷ این شرکت ها میپردازیم .

جدیدترین تلویزیون
معرفی جدیدترین تلویزیون های سال 2017

۱ – samsung / سامسونگ

شرکت سامسونگ به تازگی در نمایشگاه ۲۰۱۷ CES از تلویزیون جدید خود پرده برداری کرد .

شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2017 از سری تلویزیون های پرچمدار QLED رونمایی کرد. این سری شامل تلویزیون های Q9،Q8،Q7 می باشند ، که تلوزیون های OLED را به چالش کشیده است . تلویزیون های جدید سامسونگ از فناوری کوانتوم دات پشتیبانی می کنند،که این قابلیت جدید طیف وسیعی از رنگ هارا پوشش می دهد . تلویزیون های QLED جایگزین تلویزیون های SUHD هستند. سامسونگ میخواهد این تلویزیون جدید را در سایز های :۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۸ اینچ به بازار عرضه کند.

۲ – ال جی / LG

ال جی در نمایشگاه CES 2017 از تلویزیون جدید خود با قابلیت های باور نکردنی رونمایی کرد.

ال جی تلویزون های جدید OLED از سری W را معرفی کرد ، طراحی آن بسیار شگفت انگیز است. اندازه ۲٫۵۷mm است ، یعنی به اندازه ی یک ویفر نازک ، و از سوی دیگر سبکی آن از دیگر ویژگی های جالب آن است که به راحتی میتوان بر روی دیوار نصب کرد.ال جی این سری را در سایز ۷۷اینچ و ۶۵اینچ عرضه خواهد کرد.

در نمایشگاه CES 2017 شاید بسیاری از فناوری‌های آینده را مشاهده کنید، اما تلویزیون شفاف ال‌جی شاید بیشتر از بقیه باعث می‌شود خود را در آینده‌ی فناوری احساس کنید.

ال‌جی دیسپلی تلویزیونی ساخته است که می‌توان پشت آن را به‌راحتی دید و در واقع همانند شیشه شفاف است. ال‌جی با استفاده از ویژگی‌ پنل‌های اولد که تشعشع نور بسیار بیشتری نسبت به پنل‌های LED/LCD دارد، توانسته است تلویزیونی بسازد که به هنگام خاموش بودن مانند یک شیشه است و زمانی که روشن می‌شود، محتوا را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

ال‌جی در سال‌های اخیر توسعه‌ی سیستم‌های صوتی را نیز در اولویت خود قرار داده است تا در کنار تجربه‌ی تصویری ایده‌آل، صدایی باکیفیت برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. در همین راستا، این شرکت از فناوری Crystal Sound OLED رونمایی کرد؛ تلویزیون‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی OLED جدید ال‌جی از این سیستم صوتی پیشرفته‌ بهره می‌برند.

پنل‌های نمایشگر‌های جدید ال‌جی برای اولین بار با سیستم صوتی ادغام شده است. ال‌جی این موضوع را با توجه به فضای اشغال‌ شده بسیار اندک و خاصیت متفاوت پنل‌های OLED ممکن کرده است. نحوه‌ی کار این سیستم بدین شرح است که دو درایور صوتی، لرزش لازم را به پنل اعمال می‌کنند و سپس این پنل OLED است که با لرزش در فرکانس مناسب، صدا را تولید و پخش می‌کند.

تلویزیون جدید
تلویزیون اولد الجی

۳ – سونی / SONY

تلویزیون های ۲۰۱۷ :

شرکت سونی قصد داشته نخستین تلویزیون های OLED خود را سال آینده عرضه کند. این کمپانی ژاپنی در جریان نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس ماه ژانویه آنها را ابتدا معرفی می کند.این شرکت دو تلویزیون جدید معرفی کرده است.این دو تلویزیون جدید سونی به ترتیب X930E و X940E نام گرفته‌اند و از سری تلویزیون‌های ۴K و HDR این شرکت هستند.سونی در این تلویزیون‌ها از پردازنده‌ی X1 Extreme خودش استفاده کرده و این تلویزیون‌ها هم‌چنین نور پس‌زمینه‌ی LED دارند. پردازنده‌ی X1 Extreme طبق گفته‌ی سونی، از پردازنده‌ی X1 این شرکت ۴۰ درصد عملکردی بهتر ارایه می‌دهد.

این پردازنده‌ی سونی، می‌تواند با تشخیص محتوایی که می‌بینید، کنتراست را طوری تنظیم کند تا تصاویر واقعی و طبیعی به نظر برسند. سیستم عامل تلویزیون‌های جدید سونی، Android TV است که به طور کلی تلویزیون را تبدیل به وسیله‌ای برای انجام کارهای مختلف می‌کند. این تلویزیون از سرویس Google Home هم پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت و زمان عرضه‌ی دو تلویزیون جدید سونی هنوز مشخص نشده است.

شرکت سونی شرکتی ژاپنی است ، که هیچوقت از پنل های OLED استفاده نکرده است به این خاطر که پنل OLED را شرکت ال جی ساخته است و مختص شرکت ال جی می باشد.به همین خاطر هیچ شرکت دیگری حق استفاده از این پنل هارا ندارد مگر اینکه خود شرکت ال جی به آن اجازه داده باشد.

اما طی معامله ای شرکت ال جی به شرکت سونی اجازه داده است تا آنها هم از این فناوری جدید و جالب در ساخت تلویزیون های خود بهره ببرند.

سونی
تلویزیون سونی

۴ – شیائومی / xiaomi

یکی دیگر از برند تلویزیون های ۲۰۱۷ شیائومی میباشد

شیائومی از تلویزیون های فوق باریک و ماژولار MI TV 4 رونمایی کرد.

شرکت جوان شیائومی با ورود به حوزه‌های مختلف فناوری و عرضه‌ی محصولات جذاب، همچنان منجر به شگفتی کارشناسان فناوری شده است. این شرکت که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در رویداد CES حضور یافت، اکنون پس از تنها ۶ سال یکی از کنفرانس‌های جذاب این نمایشگاه را برگزار کرد.

شیائومی علاوه بر معرفی نسخه‌ی سفید رنگ گوشی بسیار زیبای می میکس، از جدید‌ترین تلویزیون خود نیز رونمایی کرد. جدید‌ترین تلویزیون شیائومی ضخامت بسیار اندکی دارد؛ ضخامت این تلویزیون ۶۵ اینچی و ۴K، حتی از آیفون و می میکس کمتر است. تلویزیون جدید شیائومی در باریک‌ترین نقطه‌ی خود ضخامتی برابر با ۴.۹ میلی‌متر دارد. این موضوع در کنار حاشیه‌های بسیار اندک، باعث شده است با محصولی زیبا و جذاب روبرو باشیم.

mi
تلویزیون شیاومی

۵ – پاناسونیک / Panasonic

پاناسونیک اولین تلویزیون OLED خود را معرفی کرد.

نمایشگاه CES 2017 همچون سال‌های گذشته محلی است تا کمپانی‌های مختلف از جدیدترین تلویزیون‌های خود رونمایی کنند. پاناسونیک نیز اولین تلویزیون OLED خود را با نام EZ1002 معرفی کرد تا دیگر نیازی نباشد برای خرید تلویزیون اولد به محصولات ال‌جی بسنده کنید.

۶ – هایسنس و شارپ از تلویزیون جدید خود رونمایی کردند.

در حال حاضر ویزیو (Vizio) یکی از برند‌های مطرح دنیای تلویزیون به شمار می‌رود که با محصولات باکیفیت و خوش قیمت خود، مشتریان زیادی دارد. حال شرکت چینی هایسنس در نظر دارد با دنبال کردن روش ویزیو، سهمی از بازار تلویزیون‌ها برای خود به دست آورد. این شرکت در خلال نمایشگاه CES 2017 چندین تلویزیون جدید با برند خود و همچنین نام شارپ (در سال ۲۰۱۵ هایسنس بخش تلویزیون‌های شارپ را خریداری کرد) معرفی کرد.

هایسنس
تلویزیون هاسنس و شارپ

منبع : آترین کالا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با تیم پشتیبانی رومشکان صنعت
ارسال پیام در واتساپ
پیمایش به بالا