درباره ما

درباره…

شرکت رومشکان صنعت پویا در سال 1392 بصورت غیر رسمی فعالیت خود را در زمینه ارایه خدمات فنی مهندسی با نام ایران صنعت و با 3 نفر پرسنل در شهرستان رومشکان واقع در استان لرستان آغاز نمود .

در سال 1395 در کنار ارایه خدمات فنی مهندسی اقدام به مونتاژ  بردهای بکلایت تلویزیون های ال ای دی نمودیم و این محصول مونتاژ شده را با عنوان بکلایت مادام العمر و با دو سال ضمانت به نمایندگی ها و سرویسکاران بخش صوت و تصویر در  سراسر کشور ایران ارایه دادیم که با استقبال فراوانی از طرف مشتریان روبرو شد و روزبروز بر درخواست این نوع محصول افزوده شد.

در سال 1397 با افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان و بطبع با گسترش زمینه های کاری اقدام به ثبت شرکت با تعداد 5 نفر عضو و تغییر نام به شرکت رومشکان صنعت پویا نمودیم

در سال 1398 با توجه به نیاز شرکت به بازاریابی و فروش محصولات دفتر مرکزی این شرکت در شهر تهران افتتاح شد و در سه شاخه مهم کاری تولید ،مونتاژ و بازیافت به کار خود وسعت بخشیدیم.

در سال 1399 با ارایه محصول جدید تنوع محصولات تولیدی شرکت به 3 نوع محصول رسید و مشتریان وفادار خود را به پهنای سرزمین ایران رسانیدیم.

در سال 1400 شرکت رومشکان صنعت پویا در زمینه تولید ،مونتاژ و بازیافت و با تعداد 7 نفر پرسنل و با ارایه 5 نوع خدمت (3 نوع محصول تولیدی و یک محصول مونتاژی و یک خدمت بازیافتی) فعالیت خود را گسترش داد.

در سال 1401 جهت افزایش سرعت در تحویل سفارشات به مشتریان در تهران-شهرقدس انبار و فروشگاه قطعات الکترونیک را افتتاح نمودیم.لازم به ذکر است انبار قطعات الکترونیک با بیش از 25 هزار نوع قطعه در تعداد بیش از 150 هزار عدد قطعه الکترونیک بوده که در شهرقدس افتتاح شد و در حال بهره برداری و خدمت رسانی است.

هم اکنون در حال تدارک برای افتتاح بخش قطعات الکترونیک در قطب صنعتی کانادا یعنی شهر تورنتو هستیم.

با توجه به برنامه ریزی های تدارک دیده شده در حال نزدیک شدن به اهداف بلند مدتی هستیم که در ابتدای شروع به کار در نظر گرفته بودیم.

ارتباط با تیم پشتیبانی رومشکان صنعت
ارسال پیام در واتساپ
پیمایش به بالا