طرح تبدیل بکلایت مادام العمر با دو سال ضمانت (از سال 1393 تا کنون)

 

 

مادام العمر
بک لایت مادام العمر

اپیدمی بکلایت چیست؟

بسیاری از تلویزیون های ال ای دی از بدو تولید دارای اپیدمی سوختن بک لایت هستند و در صورت تعمیر یا تعویض بک لایت مکررا دچار سوختگی می شوند این مدل هایی که دارای مشکل سوختن بک لایت هستند به دلیل طراحی غیر استاندارد و عدم تست طولانی مدت توسط شرکت تولید کننده آنها  است.

بک لایت

 

تبدیل بک لایت معمولی تلوزیونهای ال ای دی به بک لایت مادام‌العمر به این صورت هست که روی نوارهای بکلایت تلویزیون های ال ای دی قطعات الکترونیکی smd نصب می شود.

چه مدل هایی از تلویزیون دچار مشکل بکلایت می شوند؟

تلویزیون ال ای دی

بسیاری از بک لایت تلویزیون های ال ای دی به دلیل ساختار غیر استاندار و کیفیت پایین مکررا دچار سوختگی و از رده خارج شدن می شوند که می توان از معروفترین آنها سری های زیر را نام برد.
بک لایت مدل الجی سری LN
بکلایت مدل الجی سری LB
بک لایت مدل سامسونگ سری EH
بک لایت مدل سامسونگ سری H
بک لایت مدل سامسونگ سری Fو بک لایت مدل الجی سری LF

همچنین مدل هایی که در بازار موجود نیست و کمیاب می باشند مانند مدل های چینی متفرقه و ایکسویزن و شارپ و سونیا و غیره را می توان جهت تبدیل به مادام العمر با ضمانت ۲سال به آدرس کارگاه (استان لرستان-شهرستان رومشکان-خیابان شهید بهشتی -خیابان گلستان 30-کارگاه شرکت رومشکان صنعت پویا) ارسال نمایید.

مادام العمر
شرکت رومشکان صنعت

شرکت رومشکان صنعت پویا از سال ۱۳۹۳ طرح تبدیل بکلایت به مادام العمر را ارائه داد و هم اکنون از سراسر کشور خدمات تبدیل بکلایت به مادام العمر را برای نمایندگی های مجاز سامسونگ و الجی و غیره ارائه می دهد.شما می توانید نظرات مشتریانی را که از این روش تبدیل بکلایت به مادام العمر استفاده نموده اند مشاهده نمایید.

چگونگی ارسال بکلایت ها جهت استفاده از روش تبدیل بکلایت به مادام العمر

تبدیل بک لایت به مادام العمر به این صورت است که مشتریان بک لایت های سوخته را از دستگاه جدا نموده و توسط پست یا تیپاکس به آدرس کارگاه (استان لرستان-شهرستان رومشکان-خیابان شهید بهشتی -خیابان گلستان 30-کارگاه شرکت رومشکان صنعت پویا) واقع در استان لرستان ارسال می نمایند و شرکت در عرض ۲۴ ساعت (البته بکلایت هایی که نیاز به سیمکشی داشته باشند 48 ساعت زمان می برد). ، ابتدا ال ای دی های سوخته و نیمسوز را تعویض، سپس با نصب زنرهای اس ام دی، به مادام العمر تبدیل می کند.

همچنین اگر نیاز به تعویض تمام ال ای دی ها باشد یا اینکه خود مشتری ترجیح دهد تمام ال ای دی ها با نوع آکبند تعویض شود زمان بیشتری لازم است و البته به ازای هر ال ای دی مبلغی به فاکتور اضافه می شود که این مبلغ برای تلویزیون های غیر از سری البی در این قسمت و برای سری البی در حدود دوبرابر این مبلغ محاسبه خواهد شد.

 

 

این زنرها شرایط مساعد کاری ال ای دی ها را تامین می نمایند، به صورتی که نوسان های ناگهانی ولتاژ را حذف و مانع از افزایش ولتاژ بیش از ولتاژ نامی ال ای دی ها می شوند.
لذا با ایجاد شرایط مناسب و یکنواخت برای ال ای دی ها در نتیجه بک لایت تلوزیون های ال ای دی دارای عمری بیش از عمر متوسط یک دستگاه تلویزیون ال ای دی در حالت استاندارد می شوند و نامگذاری این طرح به مادام‌العمر نیز به همین دلیل است.
طرح تبدیل بک لایت تلوزیون های ال ای دی به بک لایت مادام‌العمر توسط شرکت رومشکان صنعت ارایه شد و تمام حقوق مادی و معنوی این طرح متعلق به شرکت رومشکان صنعت است.
شایان ذکر است ضمانت بک لایت های مادام العمر، ۲ سال بصورت ضمانت کتبی بوده و همچنین بشرط کیفیت یکنواخت صفحه بدون قید و شرط می باشد.
در صورت تمایل به ارسال بک لایت جهت تبدیل به مادام العمر  می توانید درخواست خود در قسمت مربوطه ثبت نمایید و سفارش خود را از یکی از روش های پست یا تیپاکس به آدر کارگاه شرکت ارسال نمایید.

پیشینه تبدیل بکلایت به مادام العمر

شرکت رومشکان صنعت پویا از سال 1393 در زمینه تبدیل بک لایت به مادام العمر فعالیت دارد و از سراسر کشور سفارشات جهت تبدیل به مادام العمر دریافت می شود .

اکنون هزاران ست بکلایت که از طرح بکلایت مادام العمر استفاده شده است در جایی جایی نقاط کشور در حال استفاده هستند. در تلویزیون هایی که از بک لایت مادام العمر استفاده می شود دیگر نیاز به هیچ گونه اصلاحیه یا کاهش روشنایی صفحه نیست چرا که این بک لایت ها دارای اطمینان کارکرد بالا و روشنایی استانداردی هستند.

در صورت هرگونه سوال در مورد این مدل بک لایت ها می توانند با شماره تلفن در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

 

مادام العمر
بکلایت مادام العمر

پیشینه شرکت رومشکان صنعت پویا

سال 1392

شرکت رومشکان صنعت پویا در سال 1392 بصورت غیر رسمی فعالیت خود را در زمینه ارایه خدمات فنی مهندسی با نام ایران صنعت و با 3 نفر پرسنل در شهرستان رومشکان واقع در استان لرستان آغاز نمود .

سال 1395

در سال 1395 در کنار ارایه خدمات فنی مهندسی اقدام به مونتاژ  بردهای بکلایت تلویزیون های ال ای دی نمودیم و این محصول مونتاژ شده را با عنوان بکلایت مادام العمر و با دو سال ضمانت به نمایندگی ها و سرویسکاران بخش صوت و تصویر در  سراسر کشور ایران ارایه دادیم که با استقبال فراوانی از طرف مشتریان روبرو شد و روزبروز بر درخواست این نوع محصول افزوده شد.

سال 1397

در سال 1397 با افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان و بطبع با گسترش زمینه های کاری اقدام به ثبت شرکت با تعداد 5 نفر عضو و تغییر نام به شرکت رومشکان صنعت پویا نمودیم

سال 1398

در سال 1398 با توجه به نیاز شرکت به بازاریابی و فروش محصولات دفتر مرکزی این شرکت در شهر تهران افتتاح شد و در سه شاخه مهم کاری تولید ،مونتاژ و بازیافت به کار خود وسعت بخشیدیم.

سال 1399

در سال 1399 با ارایه محصول جدید تنوع محصولات تولیدی شرکت به 3 نوع محصول رسید و مشتریان وفادار خود را به پهنای سرزمین ایران رسانیدیم.

هم اکنون

هم اکنون شرکت رومشکان صنعت پویا در زمینه تولید ،مونتاژ و بازیافت و با تعداد 7 نفر پرسنل و با ارایه 5 نوع خدمت (3 نوع محصول تولیدی و یک محصول مونتاژی و یک خدمت بازیافتی) مشغول به خدمت رسانی است .

1 دیدگاه دربارهٔ «طرح تبدیل بکلایت مادام العمر با دو سال ضمانت (از سال 1393 تا کنون)»

  1. علی قنبری

    سلام ممنونم از محبت وکار افرینی شما قنبری تعمیر کار در تهران وکرج مزاحمتون میشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با تیم پشتیبانی رومشکان صنعت
ارسال پیام در واتساپ
پیمایش به بالا