شرکت حمل و نقل MAERSK

گروه ای‌ پی مولر-مِرسک( MAERSK )، (به دانمارکی: A.P. Møller – Mærsk Gruppen) یا مرسک لاین که به نام مرسک هم شناخته می‌شود، شرکت خوشه‌ای دانمارکی است، که در سال ۱۹۰۴ توسط آرنولد پیتر مولر تأسیس شد. از سال ۱۹۹۶ این شرکت به عنوان بزرگترین مجموعه کشتیرانی جهان نام برده می‌شود.این شرکت در عرصه‌های مختلف اقتصادی فعال‌است، اما مشارکت عمده آن، در در بخش‌های حمل و نقل، تدارکات و انرژی است.

MAERSK
شرکت حمل و نقل مرسک

موقیت مکانی و جمعیتی

مرکز این شرکت در کپنهاگ دانمارک قرار دارد، اما دارای شعباتی در ۱۳۰ کشور جهان است و شمار کارکنانش بیش از ۸۸٫۰۰۰ نفر می‌باشد.

زمینه های فعالیت

گروه مرسک در سپتامبر ۲۰۱۶ اعلام کرد که به دو بخش جداگانه تقسیم می‌شود: بخش حمل و نقل و تدارکات و بخش انرژی. در سال ۲۰۱۷ درآمد سالانه این شرکت ۳۵ میلیارد دلار بوده‌است.

شرایط کنونی کسب و کار ها

امروزه یکی از نیازهای اساسی کسب و کارهای اینترنتی وجود بسترهای مناسب حمل و نقل کالا و شرکت های پستی است چرا که خریدهای اینترنتی در حال افزایش است و فروشگاهای اینترنتی نیز بطبع در حال افزایش خدمات و محصولات بصورت اینترنتی است به گونه ای که حتی خدمات پزشکی،خدماتی،صنایع غذایی و بسیاری دیگر از فعالیتها که حتی تصور اینکه روزی به صورت اینترنتی فعالیت کنند امری مهال به نظر می رسید.

منبع؛ویکی پدیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با تیم پشتیبانی رومشکان صنعت
ارسال پیام در واتساپ
پیمایش به بالا