چند مورد از خرابی های شایع ال سی دی و ال ای دی (تلویزیون) ال جی

تلویزیون (ال ای دی یا ال سی دی) دیر روشن می شود

 

ال سی دی

مشکل دیر روشن شدن تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی در اکثر موارد از خرابی برد پاور می باشد که در بیشتر موارد برد  پاور قابل تعمیر می باشد و نیازی به تعویض برد نمی باشد. در موارد اندک این عیب از برد مین نیز می تواند باشد

تلویزیون خود به خود خاموش شد

این عیب بیشتر به دلیل نوسان برق می باشد و در بیشتر موارد برد پاور خراب می شود. تلویزیون های جدید به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند احتمال خرابی در برد مین نیز هست که باید مورد بررسی قرار بگیرد.تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. تلویزیون های ال ای دی ال جی نیز به علت خرابی دستگاه های ورودی که به آنها متصل می شود باعث از کار افتادن مین برد تلویزیون می شود که در بیشتر موارد باعث سوختگی cpu تلویزیون می شود و در این موارد باید برای تعمیر تلویزیون برد مین تعویض شود.

تلویزیون هنگام کار کردن هنگ می کند و خاموش و روشن می شود

ال سی دی

هنگ کردن تلویزیون بیشتر مربوط به برد مین می باشد. خرابی برد مین ال سی دی های ال جی قابل تعمیر می باشد که در منزل انجام می شود و برد تلویزیون های ال ای دی ال جی هم در اکثر موارد تعمیر می شوند.

تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد

در مواقه ای که تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد مخصوصا در تلویزیون های ال ای دی ،مشکل می تواند از بکلایت باشد.مشکل بک لایت در برندهای سامسونگ سری f, eh و در برندهای الجی سری lb,ln,lf بیشتر اتفاق می افتد که اخیرا شرکت رومشکان صنعت با ارایه طرح تبدیل بک لایت به مادام العمر و با ضمانت 2 سال تقریبا توانسته است این اپیدمی را رفع نماید.

منبع:تی وی یار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با تیم پشتیبانی رومشکان صنعت
ارسال پیام در واتساپ
پیمایش به بالا