ابزارالات وکیوم و قاپک چیست؟

 

قاپک،ابزار جابجایی پنل

 

 

قاپک ، لزوم استفاده از ابزار مطمئن


با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن تلویزیون های ال ای دی و اولد موجب شد که صفحه نمایش ها با پهنا و اینچ های بیشتری به بازار عرضه و همچنین استقبال مشتریان از تلویزیون هایی با صفحه بزرگتر موجب شد که شرکت‌های تولید کننده تلویزیون های ال ای دی نسبت به تولید تلویزیون های با اینچ های بزرگتر اقدام کنند و روز به روز بر تولید این محصولات افزوده شد.

همچنین خدمات پس از فروش برای تلویزیون های ال ای دی با اینچ های بزرگتر نیز مستلزم استفاده از ابزار آلات و تکنولوژی بالایی هست که سرویسکاران و تعمیرکاران این تلویزیون ها بتوانند به راحتی این تلویزیون‌هایی که در اینچهای بالا تولید و نیاز به سرویس و نگهداری دارند پشتیبانی نمایند.

قاپک

 

وکیوم و قاپک

یکی از قسمت های مهم در سرویس و تعمیر تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی و اولد ،باز کردن صفحه نمایش یا پنل این تلویزیون ها است.چون لیکویید یا پنل تلویزیون هایی که اینچ های بالایی دارند از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند به صورتی که بسیار موارد اتفاق افتاده که تعمیرکاران و سرویسکاران تلویزیون در هنگام باز کردن صفحه و با دست این کار را انجام داده اند دچار خسارت شده و لیکویید این تلویزیون ها دچار شکستگی می شود.

همان طور که میدانیم لیکوئید و صفحه تلویزیون دارای قیمت بسیار بالایی است بصورتی که حدود 70 درصد قیمت یک دستگاه تلویزیون مربوط به پنل یا صفحه نمایش آن است که برای سرویسکار یا تعمیرکار میتواند هزینه قابل توجهی باشد. بنابراین ابزارآلاتی لازم است که بتوان با اطمینان بالایی از آن جهت باز و بست نمودن تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و اولد استفاده نمود.

محصولات شرکت رومشکان صنعت

شرکت رو مشکان صنعت جهت محصولاتی تولید نموده است به اسم قاپک وکیوم که میتوان جهت باز و بست نمودن تلویزیون از آن بهره جست.

شرکت رومشکان صنعت در ایران تاکنون اولین و تنهاترین شرکتی است که اقدام به تولید قاپک و وکیوم مخصوص تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و اولد نموده است و شما میتوانید در قسمت مربوطه نسبت به انتخاب مدل و متعلقات این دستگاه اقدام و ثبت سفارش کنید.

وکیوم

 

وکیوم مدل 4L50P و قاپک مدل 2L25S

یکی از خصوصیاتی که این دستگاه ها و ابزار آلات لازم است داشته باشند این ویژگی هست که قاپک باید دارای استاندارد هایی باشد که بتواند پنل تلویزیون هایی که دارای ظرافت بالایی هستند را بدون کوچکترین یا کمترین آسیبی از دستگاه جدا کند و هیچ اثری روی صفحه نگذارد.

این قاپک ها که در شرکت رومشکان صنعت تولید شده اند ، کاملاً تست خود را پشت سر گذاشته و بدون هیچ اثری روی صفحه های تلویزیون می توانند به کار گرفته شوند.

از مدل هایی که شرکت رومشکان صنعت تولید کرده تاکنون مدل دو پایه هست به اسم فنی 2L25S و همچنین مدل 4L50P مشتریان می‌توانند از این محصولات استفاده و با اطمینان در کارهای تعمیراتی سرویس و باز و بسته کردن تلویزیون ها در اینچ های مختلف بهره ببرند.

قاپک
قاپک حمل لیکویید تلویزیون های ال ای دی

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با تیم پشتیبانی رومشکان صنعت
ارسال پیام در واتساپ
پیمایش به بالا