شرایط و ضوابط خرید از فروشگاه اینترنتی

استفاده از مهلت 10 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

1-جهت مرجوع نمودن کالا حداکثر ظرف 10 روز پس از دریافت کالا، لازم است با ارسال کد 555 به سامانه پیامکی 1000010050 اطلاع داده شود.

2-لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 10 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

3-برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

4-این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر متعارف با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

5-امکان مرجوع نمودن کالاهایی که بصورت پیش خرید از چین ثبت سفارش شده باشند وجود ندارد.

6- قطعات الکترونیک استوک (کارکرده) در صورتی که تیک گزینه تست سلامت موقع ثبت سفارش زده شده باشد دارای ضمانت سلامت است و قابل مرجوع هستند و در غیر اینصورت قابل مرجوع نیستند.

7- تمام قطعات الکترونیک استوک (کارکرده) که یا دارای ضمانت سلامت باشند یا در هنگام ثبت سفارش گزینه تست سلامت را انتخاب نموده باشند هم دارای ضمانت سلامت هم قابل موجوع می باشند.

هزینه ارسال به چه صورت محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان شرکت رومشکان صنعت برسد، هزینه‌های ارسال به عهده شرکت  است.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان شرکت رومشکان صنعت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

ارتباط با تیم پشتیبانی رومشکان صنعت
ارسال پیام در واتساپ
پیمایش به بالا